گاه نوشت‌های سینا بخشایشی

پوک

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۸، ۱۲:۵۷ ق.ظ
پرواز بال‌هایم را برد
اکنون،
به استخوان‌هایم تکیه داده‌ام...
من از زمین لرزه نمی‌ترسم
این لرزش من است که زمین را می‌لرزاند
من از لرزش خود می‌ترسم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۱۰
سینا بخشایشی

نظرات  (۲)

۱۷ آبان ۸۸ ، ۰۳:۰۵ آویسنا خسروی
من از زمین لرزه نمی‌ترسم
این لرزش من است که زمین را می‌لرزاند
من از لرزش خود می‌ترسم!

لذت بردم...
سینا جان خبر بدی دارم برات...
دوباره شروع کردم به نوشتن...
در محیطی متفاوت و آدرسی جدید ...
۲۵ آبان ۸۸ ، ۲۱:۰۸ آویسنا خسروی
ممنونم دوست من...
حضورت لذتبخش بود مثل همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی