گاه نوشت‌های سینا بخشایشی

پیانو

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۴۴ ب.ظ
آن قدر سنگ شده‌ام
که تمام شیشه‌های شهر از من می‌ترسند
من، دست‌آموز پای رهگذرانی هستم
که وقتی دست‌هایشان را به صداقت می‌فشارم
ثانیه‌ای بعد
صدای خرد شدن استخوانشان
قلبم را می‌خراشد...

از کسی شنیده‌ام
     «درد انسان را مرد می‌کند»

این روزها...
 هر روز در من
مرد تازه‌ای متولد می‌شود
که مادر ندارد...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۱۴
سینا بخشایشی

نظرات  (۳)

به نام خدا

لازم است با ستاد امر به معروف و نهی از منکر ( میثم فرحی (ع) ) مکاتبه ای داشته باشیم !
گویا شما دچار فساد اخلاقی شدیدی شده اید و لازم است تا با شما گفتمان شود ، خودتان هم به گناه خود در 3 خط آخر اذعان و اعتراف دارید !
در ضمن ، یادمان باشد یا دیگر با شما دست ندهم ، یا قبلش از وسایل جلوگیری استفاده کرده باشم
سلام داش سینا.اومدم سلامی عرض کنم
۲۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۱۸ آویسنا خسروی
مثل همیشه...
عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی