گاه نوشت‌های سینا بخشایشی

نقشه گنج!

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۴۸ ب.ظ
یک خنده صاف و ساده دارم با عشق
یک گریه بی گلایه دارم با عشق
از « نقشه گنج » دل تو فهمیدم
یک راه پر از حادثه دارم با عشق
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۱۱
سینا بخشایشی

نظرات  (۶)

۱۲ آذر ۸۹ ، ۰۱:۱۳ علی حسینی
یک دفتر پاره پاره دارم با عشق
من یک دل تیرخورده دارم با عشق
با ساز و نوای ی عود تو رقصیدم
یک شمع ز خود رهیده دارم با عشق

شعر اصلی این بود سینا جان... میخوای کپی کنی حداقل درست کپی کن

آهای! علی حسینی! توبه کن!
۱۴ آذر ۸۹ ، ۱۶:۵۷ علی حسینی
سینا جان ، شاعرش به گمانم یکی از بزرگان شعر و ادب پارسیست که صلاح میداند گمنام بماند و اندر پس پرده شور آفرینی کند... در هر صورت... شعر اورجینال و پشت نقره ای همان بود که من نوشتم...


ما را که به جز توبه شکستن هنری نیست برادر لابدانی!
تو اگر گوشه ی محراب نشستی ، صنمی گفت چرا ؟؟؟
من اگر گوشه ی میخانه نشستم ، به تو چه ؟؟؟


پاسخ:
بخشایشی: علت پشت نقره‌ای بودن شعری که نوشتید چیست؟
۱۶ آذر ۸۹ ، ۱۱:۰۳ حسین اسماعیلی
اینجا همه گفتگو کنند- هی با عشق/
یک شمع ز خود رهیده دارن با عشق/
ای لابده لابدان و ای سینا جان/
بخشیده شود گناه هرکس با عشق/
می توانید به جای " با عشق" از "بانو " هم استفاده کنید!
.............
سلام سینا.خب همه برای رسیدن به عشق این راه روبایدطی کنند.من تورومیشناسم میتونی این راه روطی کنی
بحث های جالبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی