گاه نوشت‌های سینا بخشایشی

آن دم که شوی آگاه

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

من و تو همسفر جاده‌های این سفریم

من و تو همسفریم و همیشه در گذریم

من و تو گاه شاد و گه غمگین

من و تو عاشقیم و بی‌خبریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۲/۳۰
سینا بخشایشی

نظرات  (۶)

۰۱ خرداد ۸۸ ، ۱۶:۳۳ آویسنا خسروی
زیبا بود دوست من ...
من و تو آن دو خطیـم آری ، موازیــان به ناچاری ...
سفر مرا به زمین های استوایی برد
و زیر سایه ی آن بانیان سبز تنومند
عبارتی که به ییلاق ذهن وارد شد:
وسیع باش , و تنها , و سر به زیر , و سخت.


من از مصاحبت آفتاب می آیم,

کجاست سایه؟؟
بنی آدم از ابلهان بدترند/ اگر که به محمود روی آورند/چو عضوی توانسته در روزگار/ بریند به کشور چنین آشکار/ دم انتخابات ز الطاف یار/ حقوق رفته بالا، چقدر؟ صدهزار/ معلم شده تاج سر؟؟!!.. ، صد عجب/ جواهر شده کارگر؟؟!! صد عجب / برای رضای خداوندگار/ سفرهای دولت شده بی شمار !/ گمان کرده اند مردم ما خرند / که با سیب زمینی رای می خرند؟؟؟!!!..........
سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
۲۷ خرداد ۸۸ ، ۰۷:۱۶ آویسنا خسروی
حضوری موقت .. به روزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی