گاه نوشت‌های سینا بخشایشی

دل سهراب را نشکنیم...

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۸، ۱۰:۱۱ ب.ظ
گرچه سهراب را گل کردیم؛

حرف سهراب را گل نکنیم

دل سهراب را نشکنیم

چشم‌ها را باید می‌شستیم

جور دیگر باید می‌دیدیم

من ولی می‌گویم

در چنین دورانی،

چشم را باید بست

از درون باید دید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۱/۱۹
سینا بخشایشی

نظرات  (۳)

همه یه طرف این هم یه طرف :
چشم را باید بست
از درون باید دید!
عالی بود.
۲۰ فروردين ۸۸ ، ۲۳:۱۰ آویسنا خسروی
سلام دوست من ... زیبا بود لذت بردم ...
ممنون از حضورت ... شاد باشی و سربلند.
در این کوچه هایی که تاریک هستند
من از حاصلضرب تردید و کبریت میترسم
من از سطح سیمانی قرن میترسم

کسی نیست
بیا زندگی را بدزدیم
آن وقت
میان دو دیدار قسمت کنیم.
بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم
بیا زودتر چیزها را ببینیم.
ببین عقربک های فواره در صفحه ی ساعت حوض
زمان را به گردی بدل میکنند..

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام
بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را

بیا تا نترسیم از شهرهایی که...
.
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی